דילוג לתוכן הראשי

ארגז הכלים למאמן

התחלנו את הערב במצגת קצרה (קישור)

בהמשך למדנו איך טפסים של גוגל יכולים לעזור באיסוף נתוני אימון, איך בונים טפסים כאלו ואיך מנצחים את הנתונים באמצעות טבלת ציר.

אני מוסיף פה למטה קישורים לכלים יסייעו בהמשך:


שם הכלי
קישור לצפייה
העתקה ל-drive  שלכם
ניתוח נתוני אימוניים אישיים באמצעות טבלת ציר - הקישור הוא לקובץ עם נתונים שנאספו באמצעות טופס ולטבלת ציר שמנתחת אותם.
טופס לניתוח אחרי תחרות - מאפשר להבין במה הקבוצה צריכה להתמקד.
טופס למילוי פרטי אימונים אישיים - מסייע למעקב אחרי האימונים האישיים שהשייטים מבצעים
טופס לניתוח אימונים - בנוי עבור המאמן
טופס ניתוח אימונים כולל סוגי אימון. הרעיון הוא להכין אוסף של אימונים (לא יותר מדי ולא פחות מדי) שבכל אחד מהם מטרות ותרגילים ידועים מראש ולנתח על פי אוסף זה.
מבנה מוצע להכנת אוסף אימונים 
רשימת תרגילים על פי מטרות

תודה רבה!

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

גישה וניתוח נתונים שנאספו באמצעות טופס

מוקדם יותר היום למדנו: 1. איך ממלאים טופס גוגל 2. מהם טפסי גוגל לאיסוף נתונים 3. איך בונים טופס כזה ואית השאלות שבתוכו 4. איך מפיצים את הקובץ לאנשים שנרצה שימלאו אותו. מכל זה לא יצאנו מאמנים טובים יותר, השלב בו נחכים הוא שלב ניתוח הנתונים. הגישה לנתונים בצורה הטבלאית שלהם מתבצעת כך: ובטקסט: 1. פתיחת הטופס מתוך google drive. 2. לחיצה על responses 3. לחיצה על האייקון הירוק כשנלחץ על responses נראה ניתוח אוטומטי שבוצע על ידי google. ניתוח זה יכול להספיק הרבה פעמים, נסו בשלב ראשון להבין את תוצאות הניתוח האוטומטי ולחשוב אם הן מספקות. טבלת ציר - Pivot table הכלי הנוח ביותר לניתוח מהיר של נתונים טבלאיים הוא טבלת ציר. המראה של הטבלה לא מאוד מקצועי ולכן אנשי מקצוע לא ישתמשו בה ככלי להצגת תוצאות אבל ישצמשו בה כדי למצוא ולגלות דפוסים בנתונים. הנתונים בהם אשתמש בהדגמה הם נתונים היסטוריים - הפעם הראשונה בה השתמשו בטופס לניתוח אימוני שייט בארץ (ויש סיכוי לא רע שגם בעולם). בסרטון הראשון אציג איך בכלל הגענו לרעיון. ובטקסט: בנייה של טבלת ציר מתבצעת על ידי: 1. עמידה על תחום

מהם טפסי גוגל ולמה הם טובים?

אימון, ובעיקר בענף השיט הוא עבודה תחושתית שמוקד אחד שלה הוא יצירת מסגרת מנטאלית בתוכה הספורטאים יוכלו למצות מתוכם את המיטב ובכל זאת, אחד המשפטים שחוזרים על עצמם הוא שבספורט צריך למדוד הכל ומה שאי אפשר למדוד צריך לפתח דרך למדוד . טפסי google הם דרך לאסוף נתונים מסוגים רבים בצורה פשוטה יחסית ולהעביר אותם ישירות לצורה קלה ונוחה לעיבוד. מלאו את טופס סיכום האימון (לדוגמא) הנמצא למטה Loading... היתרון הגדול של טפסי גוגל ביחס לשיטות איסוף נתונים אחרות הוא בגמישות שלהם שמאפשרת גם איסוף של פידבק שאיננו כמותי בדרך כלל. במהלך היום נבנה טפסים כאלו למטרות שונות ונלמד איך לנתח את הנתונים.